Min fina häst!

POSTAT AV JONNA 2014-08-12 KL. 16:12:00
La ju upp en video på fairytale här om dagen. Dock vart varken kvalitèn eller videon bra,men aa ni såg ju ungefär hur det och jag tyckte verkligen att hon skötte sig! Hon var lugn och galoppen gick över förväntat, men mycket jobb är det kvar i höger varv. Behöver rida fr tränare snart då jag måste a lite tips och ideer om hur jag ska göra. Hon vill inte riktigt gå ner i form i det varvet och det går lite fortare osv. 
 
Men min plan är väl att jobba mycket skritt och trav i höger så jag stärker den högra sidan, och sedan gå vidare till galoppen, då tror jag iak att hon orkar hålla ihop sig själv mm! 
 
 
Sophie skriver:
2014-08-12 kl 17:33:01

Jag är så himla glad att Fairytale hamnade hos dig! Du verkar så förnuftig och framåtseende liksom. Hon är något utöver det vanliga, och jag tror du kan göra henne bättre än många andra hade kunnat. Därför tror jag jättemycket på er!;) Riktigt kul!!//Sophie Sigeholt :)

Svar: Åå va glad jag blir tack!!!! :D
Jonna Sunvisson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: