FRÅGOR OCH SVAR

POSTAT AV JONNA 2014-06-02 KL. 11:09:00
Jag har fått ett anatal frågor under tiden jag inte har bloggat, och det är ungefär sammma fråga hela tiden och därför tänkte jag nu skriva det här på grund av att det kan vara mer folk som undrar och dom två senaste veckorna har jag hänvisa alla dessa goa följare/läsare till bloggen, och har även berättat till dom att min blogg skulle startas upp som den precis gjort! 
 

Varför ska du gå upp till storhäst du är bara 14 år och har väldigt många roliga ponny år kvar!
Skrev det i ett tidigare inlägg att jag vill gå högre upp i klasserna och visst jag skulle kunna gå över till D-ponny men under tiden Joel var skadad så fick ja låna Shayla som var storhäst och på så sätt så fick jag upp ögoenn på storhästar och tyckte det var så sjukt roligt att rida dom så jag bestämmde helt enkelt att jag ska sälja Joel och köpa en storhäst som jag kan satsa upp till Young rider med! 
 
 
 
Hur länge har du ridit? 

Jag gick på ridskola först typ när jag var 3-4 år men sen fick jag ju Tintin när jag var 4 år och slutade då på ridskola. 
Hur länge har du tävlat? 

Jag började med pay and jumper när jag var 6 år men sen när jag var nio så började jag rida riktiga tävlingar och var med då i div III! 
 
Hur utbildad ska din nya häst vara? 

Asså har inte riktigt bestämt mej än men det ska vara så pass utbildad så jag kan gå ut på tävla så snabbt som möjligt! 
 
Det va dom flesta frågorna som dyker upp ungefär hela tiden, så nu fick ni svar på dom :) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: