TILLBAKA

POSTAT AV JONNA 2014-06-12 KL. 22:55:24
Jag lovade ju att göra mer inlägg under hela denna vecka plus att lägga upp utmaningar, men det har varit svårt då jag inte haft min "bloggdator" men nu när den är tillbaka och jag har fått tillbaka min kamera så kommer mer och nya bilder till bloggen! 
 
Planen nu under sommarlovet är att få igång bloggen på riktigt och få uppläsarna ännu mer! Har haft ganska hög statistik när jag väl bloggar och det är jätte kul, men vill ju såklart få ännu mer, men ial planen är så här att på sommarlovet kanske man inte rikigt hinner eller helt enkelt inte ar lust med att blogga, det slutar med korta ointressanta inlägg.. Så nu när jag har fått igång kameran tänkte jag lägga upp mer bilder och mindre text, så det blir en dagbok fast med bilder kan man säga. Vad tycker ni om det? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: