Welcome back!

POSTAT AV JONNA 2014-05-30 KL. 08:08:58
De tvar länge sedan sen sist jag skrev ett inlägg och på så sätt inte heller jätte bra på att blogga längre. 
Men jag hoppas att jag fortsätter ett tag nu och får tillbaka min blogganda och får tillbaka bloggen när den var som bäst. 
 

Mycket har hänt sen sist, jag har börjat kolla lite på storhästar och Joel är nu på salu och jag har dragit ner mycket ridande på TinTin, hinner liksom inte med mer än vad jag gör nu, mycket med skolan också nu när jag får pendla varaje morgon plus massa läxor och prov. Men jag förösker hinna med allt och på nått sätt måste det ju funka! 
Jag hoppas att ni tycker det är roligt att jag har börjat blogga igen, det har kommit så sjukt mycket önskemål om det ial så tänkte pröva om jag tyckte det var roligare nu , så vi får se hur länge jag bloggar och hur många inlägg per dag osv jag hade tänkt göra! PUSS
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: