Fariytale nu och då

POSTAT AV JONNA 2014-11-14 KL. 10:59:00
Fairytale har faktiskt lugnat ner sig väldigt mycket, såklart finns det stunder där hon kan stressa upp sig väldigt mycket och bli spänd, men man får ta dagen som den kommer. 
 
Vi longerar nästan varje dag och slutet av passet av longeringen rider jag då hon är mer lugn oh jag verkligen har kontroll, hon är väldigt stor och sjukt smidig så vill inte utsätta mej för något tex om jag blir rädd eller något, så jag tar det steg för steg och man börjar se en utveckling uppåt. 
 
Hon början även gå in i transporten utan problem, och det är såååå skönt! 
 
Hon är en fantastisk häst med en så stor potetial och jag hoppas att jag snart kan hoppa upp i sadeln och rida ordentliga pass igen :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: