Min utveckling

POSTAT AV JONNA 2014-10-06 KL. 19:01:02
MIN BLOGG UTVECKLING - Jag började främst blogga för att min vän Emma ( vibymuppen ) gjorde det, jag tyckte hon var en grym bloggerska och ville skriva lika bra som henne! Jag var väl lite halft efterbliven och kunde verkligen inte skriva lika bra som henne kan man väl säga, här är ett exempel på hur jag skrev 2010 i April
 
 
Man undrar ju verkligen hur jag tänkte när jag skrev detta, vem i helva världen är intreserade av att läsa det där helt ärligt? 
 
Men iallafall efter den här perioden när jag började inse att dessa 6 pers som läste min blogg vart färre och gick ner till två hahah så var det dax att börja tänka om lite.. Jag startade en ny blogg, på en ny blogg portal, inläggen vart bättre men abslout inte en blogg med flera hundra som vill läsa liksom.. Jag försökte kämpa.. Nu var mitt mål att få en stor och bra blogg, jag lyckades inte.. Jag bytte till ännu en blogg, den gick faktiskt bättre jag fick en snygg och bra design och jag tyckte det var kul att blogga, jag hade utvecklas väldit mycket på den bloggen och jag fick ändå ganska mycket läsare. Jag ska verkligen inte skriva upp alla bloggar jag har haft då det är sjukt många!
MEN när jag gjorde denna blogg bestämmde jag mej för att stanna på denna blogg, jag tycker om den, och det är skönt att alla minnen och samlade på en plats, det blir en bra "dagbok" som man kan titta tillbaka i när man är äldre eller tillexempel på hur mycket man har utvecklas sig i ridningen. 
 
Från att ha 6 läsare ( om man hade tur ;) ) till att faktiskt ha flera hundra läsare är så sjukt kul! Jag satsar inte längre på att vara störst utan att ha en bra blogg som jag kan titta tillbaka i och se hur min utecklig ser ut!! 
 
 
 
 
 
2014-10-08 kl 20:13:52

Din blogg är ju jättebra alltid kul och kolla tillbaka! :D

Svar: aww tack!
Jonna Sunvisson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: