Planerna för Februari

POSTAT AV JONNA 2015-02-03 KL. 17:12:10
  • Galoppera på Farirytale, vill bli mer säker med henne och därför komma upp på henne och testa lite galopp 
  • Rida längre pass, Just nu har vi så att Anna-Karin eller Tinarider först och sedan hoppar jag upp i slutet av passet. Men det vill jag ha lite ändring på, vill komma upp tidigare och få lite mer mod. 
  • Träna lite hoppning med henne, Jag vill att Linn ska testa hoppa lite med henn,vi har gjort det en gång annars har hon bara fått löshoppat. 
Inte så mycket mer vi försöker stärka henne varje dag så det ingår såklart också under  denna månad. Men vill inte har för mycket planer med henne då jag istället vill träna mer ffektivit iställer för att ah många mål med inte lika mycket jobb bakom.  
 
 
( sry för samma bilder, men kameran är trasig så det blir inte så många bilder just nu. Men ska försöka få ihop lite mobilbilder ial ) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: