SVAR !

POSTAT AV JONNA 2013-01-30 KL. 17:44:57
 
Det var såhär att Joel hoppade av stort och han kände då kände han å en gång att jag inte kunde göra något då han tog tag i bettet innan vi hoppade det sista hindret ! Efter hoppet drog han ned huvudet och skicka rygg precis när jag låg på halsen så det var ju liskom med flit han gjorde det. Och om ni undrar vad skicka rygg betyder så är det att hästen nästan sparkar bakut men så gör dom så fast med ryggen lite svårt att förstå men ungefär å jag berättade. 
 
Så nu fick du svar på det. Jag hoppas att du aldrig mer skriver med anonym igen... 
TACK !
Ullis skriver:
2013-01-30 kl 18:33:49

Till 'anonym'
Det var jag som filmade..som du såg så bröts filmningen innan någon har en chans att se vad som hände efter landningen. Det handlade inte om dålig balans. Kan oxå förtydliga att detta inte hänt bara en gång, han vet precis vad han gör.
Nu har de dock ridigt ihop sej så idag går det framåt. Men efter otalet HÅRDA vurpor så är det mkt förstårligt att man blir lite skraj.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: