Bildbomb

POSTAT AV JONNA 2013-03-21 KL. 19:19:18
Hej ! 
Jag det har önskas bildbomb och det är väl bara göra som ni säger. 
 
 
Ni kanske tyckte att det var lite konstigt att jag satt med shorts och de andra i tävlingskläder men så här ser det ut i vetlanda många dressyr ryttare och hopp ryttare sitter och på sina ponnyer och kollar på hop tävling i short minns hästarna betar gräs ! 
Anki skriver:
2013-03-21 kl 19:41:47

Härliga bilder :) Å snart är det dags för Vetlanda igen. Du vet vad som gäller! Placering, annars blir det buren igen ;)

Svar: ... MM Jag får väl träna vecka in vecka ut till det är vetlanda så jag slipper hund bruren ;)
Jonna Sunvisson


Elin skriver:
2013-03-23 kl 08:05:41

Härliga bilder! Nu längtar man till sommaren... :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: