Lite längre inlägg om mig själv !

POSTAT AV JONNA 2013-03-03 KL. 18:53:33
Ja ni kanske inte riktigt vet allt om mig så här har ni en liten beskrivning ! 


 

Ja, jag heter ju Jonna Sunvisson och jag är 13 år. Jag fyller alltid den 9 januari. ( skämt o sido ) 
Jag är igentligen blond men nu är jag brun hårig. Men vet dock inte om jag ska färga tillbaka. jag bor typ i örebro. vill inte lämna ut exakt. 
Jag går på en skola som heter Långängskolan. Och jag tycker den är skit dålig. Jag hatar skolan och jag gillar inte så många på den skolan. 
 
Jag är oftas glad, dock kan jag bli väldigt arg på folk. Jag vågar att säga till och jag hatar typ när folk är elaka mot andra. Alla är så olika så jag vet inte riktigt hur folk upplever mig. och jag bryr mig inte särskild mycket heller. Jag kör mitt eget lilla race  och jag skiter fullständigt i vad folk tänker och tycker om mig. Många tycker att det är konstigt att jag äksar 50-tal och älskar att titta på raggarbilar. Men jag har min egen stil ocjh jag skiter fullständigt i om dom inte gillar det. 
 
Som ni ser på bilden ovan, så är jag lite galen. Och jag älskar cverkligen att var galen. och visste ni att jag står framför min spelgel nästan varje dag och patar med mig själv. Och jag till och med ljuger för mig själv. Jag älskar att göra det. Jag är så lätt att lura. Fast vissa skämt går jag inte på som jag har sagt till mig själv! HAHA 
 
Om ni har några frågor om mig så är det bara att komentera eller maila på [email protected]
 
 
 
 
 
 
Mathilda skriver:
2013-03-04 kl 19:46:22

Vad har du för ögonfärg??

Svar: Blåa/gröna :D
Jonna Sunvisson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: