Fairytale 9/8-14

POSTAT AV JONNA 2014-08-10 KL. 12:05:00
Gårdagens ridpass gick helt okej, hon var ganska spänd och ville inte riktigt släppa bettet, utan hon vart lite spänd helt enkelt!
 
Det som var rikitgt bra igår var att hon vilade på steget i traven, hon gick lugnt och sprang inte på så mycket som hon kan göra i början! 
 
Efter ett tag så gick hon riktigt fint i både varven i gångarterna skritt och trav. Hon balanserade sig bra runt fyrkant spåret som kan vara lite svårt för henne har jag märkt. 
 
Efter ett tag så började jag galoppera, jag började i vänster varv där jag uppleverer henne lite bättre men igår var det visst inte en sån dag, hon ville inte runda till sig.. Jag bröt av till trav och förökte lugna ner henne lite, vi gjorde lite volter och avbrot så jag kände att jag hade henne med mig i det jag gjorde! Efter det bytte jag varv till höger varv där det gick lite bättre hon slappnade av mer och sakta men säkert vart hon rund och fin. 
 
Sen tyckte jag Fairytale hade skött sig så vi avbröt där det var som bäst! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: