Vad ska hända idag?

POSTAT AV JONNA 2014-08-13 KL. 13:19:27
Idag gäller följande att jag ska ta ett pass i ridhuset med Fairytale. 
 

Har inte bestämt mig änu vad jag ska göra om jag ska träna att på att svänga, lite volter cerpentiner eller något sånt. Eller så ska jag träna vidare med höger sidan va lika mycket på volt som på fyrkantspåret. Och träna på avbrott och igångsättningar mm! 
 
 
Anonym skriver:
2014-08-13 kl 14:26:17

Träna magmusklerna på henne så har hon lättare för sig att söka form

Svar: det är det jag håller på med :)
Jonna Sunvisson


Lina skriver:
2014-08-23 kl 10:42:52

Fin häst du har köpt nu, jag önskar dig jättemycket lycka till med henne. Det går bara bättre och bättre med Joel just nu, han börjar söka sig ner i formen i slutet av träningarna och han börjar bjuda frammåt. Du är förstås som jag sagt förut välkommen att hälsa på honom.

Svar: åå va kul!! :) Ja det skulle vara så sjukt kul att komma upp nån helg/lov :)
Jonna Sunvisson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: