Hästbloggar

POSTAT AV JONNA 2014-12-04 KL. 11:36:21
När jag började blogga för ett par år sen så fanns det inte så många häst bloggar.. Inte alls många, det var lätt att sticka ut och det var lätt att komma på nya ider som ingen annan redan gjort. Men det har förändrats så sjukt mycket... 
 
Jag har alltid varit en tävlingsmänniska jag vill oftast va bäst och alltid göra mitt bästa. Och med bloggen har jag misslyckads totalt, visst den går jätte bra när jag väl bloggar fullt ut, men den tiden finns tyvärr inte... Jag vet inte hur många hästbloggar det finns, men det är sjukt många. Jag känner att jag har börjat backa lite och klivit åt sidan med att vara "bäst" för det finns så många andra som lägger så grymt mycket tid på sina bloggar och jag tycker att dom borde få en chans att visa upp sin blogg. Det är även så sjukt svårt att komma in till olika portaler även om man har den statistiken man ska ha så fär det sjukt många som blir nekade som jag tycker är väldigt ledsamt.
 
Sen öppnar horseworld en portal för alla för att kunna nå sina mål med bloggen.. Men jag vet inte riktigt om dom har lyckats.. Visst det är för dom "mindre" bloggarna och jag vet ju tillexpemel då min kompis ( vibymuppen ) som har börjat bloggat igen, hon fick ju en lten bonus kan man väl säga av horseworld som var jätte roligt. Men det är så få som belönas! Jag skulle verkligen göra nånting så alla bloggar lyfter frams för i dagens samhälle är det så himla svårt att få fram sin häst blogg! Eller vad säger ni, jag vill göra just DIN åsikt! 
 
 

mathilda skriver:
2015-01-08 kl 14:03:15

Absolut Jonna. Hur gåre me hästen nu då?? 🐴





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: