1 Juli

POSTAT AV JONNA 2014-07-01 KL. 22:32:19
Nu ör det juli månad och jag har satt upp lite planer nu för TinTin faktiskt som jag tänkte dela med mig av!
 
Tintin är ju inte så ingång så jag bara kan hoppa upp och glra ett dressyrpass eller hopppass, så först och främst är väl att få upp hans kondition osv, gå ut i skogen med mycket trav och galopp korta sträckor. 
 
om jag får upp flåset bra, så tänkte jag där efter banta ner han ganska mycket genom träning. Mycket dressyrpass så jag stärcker upp han så mycket som går, han är ju ganska gammal men jag ska verkligen satsa nu när jag inte har nån annan häst... 
 

Problemet är väl att jag inte har någon sadel men detta är en riktigt bra möjligehet att träna upp min balans! 
 
Om jag nu skulle hinna göra det så om jag räknar med att jag har fått upp lite av hans flås och muskler så kanske man kan börja hoppa lite av slutet av Juli, kanske träna lite terräng mm! 
 

Jag får se hur mycket jag hinner med och om jag kanske hittar nån annan häst innan Juli är slut, man kan ju alltid hoppas! 
Jag tänkte också at mycket blder nu på TT om jag kan fixa kameran! :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: