Att komma på ideer..

POSTAT AV JONNA 2014-06-22 KL. 19:22:00
Att komma på ideer nu till bloggen om vad man kan skriva om är inste det lättast. Jag rider ju inte å mycket nu när Joel är såld och är inte alls lika mycket i stallet.. Så händer inte inte så mycket. 
 
Tankarna har snurrat runt och ett tag nu har jag funderat på om jag ska göra inläg som inte handlar om hästar utan om kanske lite mode eller nått annat skoj.. Men ni som känner mig bäst vet jua att jag suger mode smink osv. Tycker det är kul att klä upp mig eller sminka till mig lite extra då och då.. Men jag är verkligen ingen som skulle kunna gå i klack skor en hel dag eller ha någon snygg klänning... 
 
Nej, det är inget för mig. Och eftersom mitt intresse inte är så mycket för sånt så blir ju mina inlägg antingen tråkiga eller helt oförstårliga.. 
 
Så om ni har några tips eller ideer maila in dom på [email protected] eller kommentera här under! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: