Bloggar jag läser

POSTAT AV JONNA 2014-06-17 KL. 11:50:22
enewe.se - Det är verkligen en hur bra blogg som helst! Hon gör fantastiska bra inlägg och har bra åsikter som man kan diskutera runt omkring osv. Hon ar fantastiska bilder! Varje gång jag har slut på ideer på inlägg så kan man gå in på Evelinns blogg då jag jämt kommer på ett inlägg man kan skriva! Det kan bara vara en bild man ser så har man en liten ide om vad mitt inlägg kan handla om! Så det är verkligen super kul att läsa hennes blogg!
 
 
 
Ponnysanning.se - Det är också en suvurän blogg! Man får alltid veta något nytt och de gör bra inlägg dock inte så långa men det kam vara skänt det också! Man får alltid veta det vikigaste och det intressanta! Kul också att deras läsare kommer med så mycket förslag osv. Alltid kul att se hur andra tänker också! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: