Mina planer under 2014

POSTAT AV JONNA 2014-05-30 KL. 08:30:19
Som dom flesta redan vet och som dom flesta kanske har läst inlägget under så letar jag nu för fullt efter en stohäst och försöker få sålt Joel. Det är trist men så är det! Just nu ligger jag på LA nivå men vill ju komma högre och just i det här läget så funkar det inte tyvärr, Joel har inte det som krävs rikigt för att komma högre upp i klasserna och därför måste jag sälja honom... 
 
Och frågan kommer alltid "Varför ska du gå upp direkt på storhäst" Men det var ju det att jag fick låna en storhäst under tiden Joel var skadad. Jag hade precis missat DM och skulle ha missat KM också, så vi skoj fråga lite en tjej och hon sa Ja direkt och det var på så sätt jag fick börja rida storhästen Shayla som jag sedan tävlade en LB:3 i gyttorp med. Efter det så tyckte jag att det var så sjukt roligt att rida storhäst och bestämmde mig för att gå upp.
 
Vill såklart rida ponny för ponny åren är ju så sjutk roliga men jag satasar verkligen på de högre klasserna och vill jätte gärna komma upp till Young rider, och då måste jag börja träna så fort som möjligt! 
 
Planerna under 2014 är väl att träna vidare på LA med Joel så allt sitter så länge han är kvar. Och sen med TinTin vill jag väl bara banta ner och få upp han kondition som den var innan jag sluta rida han, träna mer dressyr och hoppning så han stärker hela sig! Och om jag nu får en storhäst det här året så har jag inte satt ut någon riktigt plan vad jag ska göra då jag inte rikigt än vet hur mycket utbildning den har osv! 
 
 
Så ser mina planer ut hur se era ut! Kommentera! 
 
Josefin skriver:
2014-05-30 kl 14:11:34

Finns det nån annons på din häst?? :)

Svar: Japp, allround c-ponny vallas Joel :)
Jonna Sunvisson


Josefin skriver:
2014-05-31 kl 22:35:01

Hur mycket säljer du han för?:)

Svar: Han ligger ute för 49000:-
Jonna Sunvisson


Josefin skriver:
2014-06-01 kl 19:58:07

Länka sidan han ligger ute på?:)

Svar: kan göra det i ett inlägg :D
Jonna Sunvisson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: