Fortsätta eller inte?

POSTAT AV JONNA 2014-10-02 KL. 09:51:00
Det går upp och ner med bloggadet som jag tror alla är medvetande om! 
Jag har inte orkat att ta så mycket press igen som jag gjorde förut med bloggen! Jag har inte orkat att ha pressen att ha i bakhubet hela dagen om att jag måste göra mist tre inlägg per dag! OCH när man bloggar får man också ganska mycket skit, och det har jag inte orkat med! Men såklart får man jätte fin och gulliga kommnetarer också som stärker sitt förtrende, men jag tror ni förstår poängen! 
 
Men bloggen har uppskattas väldigt mycket när jag har varit igång med bloggandet ordentligt och det är ju hur kul som helst! Därför ska jag nu kolla under dagen och morgondagen om det är så att ni vill att jag ska vara aktiv som jag var förr. Det ända ni beöver göra är att lägga en liten kommentar, det kan vara vad som helst bara jag ser att folk är intresserade av att fortsätta läsa om mina framgångar och motgångar inom ridsporten! 
 
 
Äjkäj skriver:
2014-10-02 kl 10:35:14

Klart vi vill veta hur det går för dej! HEEEEJJJJAAA JOOOONNNNAAA! <3


JULIA skriver:
2014-10-02 kl 10:37:21

Ja självklart vill vi det! bästa du!!


2014-10-04 kl 15:10:15

Du måste ju fortsätta Jonna, Bästa bloggaren ever >3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: