Älg safari med AK

POSTAT AV JONNA 2015-02-07 KL. 09:57:42
Igår vart det en spännade ritt. Meningen var att det skulle bli en lugn skogstur med båda hästarna men istället vart det en riktigt spännande tur. Under hela skogsrundan stötte vi på 4 älgar. Och jag som har har fobi för älgar och är verkligen livrädd för dom så trodde jag att jag skulle dö. Tintin reagera inte som valigt han kolla mest nyfiket som han brukar göra. Ferran tyckte det var lite obehagligt och små stegra abslout inte högt men lyfte lite på frambena. Hon ville inte heller gå fram ibland. Men jag förtår henne precis. Skulle aldrig i hela mitt liv heller gå hahaha. Men det är nått man får öva på. 
 
Efter skogsrundan tog vi nån sväng på gärdet och red. Först red AK sen red jag. Det var hur kul som helst och Ferran var jätte fin. Vi har bytt bett och hon kändes mycket trevligare på det. 
( Har tycärr ingen bild då jag bloggar från hubbes ipad ) 
A-K skriver:
2015-02-08 kl 21:45:53

Ja det var verkligen spännande...och väldigt kul! 😂





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: