Livet är som att cykla, för att hålla balansen måste man fortsätta framåt

POSTAT AV JONNA 2015-02-02 KL. 10:47:49

Nu har jag kommit upp på hästryggen igen!

Jag har då inte ridit så mycket under en period då jag fick mig en resa av Ferran i höstas. Där efter tog vi hjälp en av jätte duktig tjej vid namn Linn. Och Ferran har gått från framsteg till framsteg. Det är verkligen super kul att se resultat. Sen har även Anna Karin och Tina Fröberg hjälp oss och dom har gjort ett strålande jobb. Så nu har jag äntligen tagit modet att hoppa upp i sadeln igen. Ferran känns hur fin ut som helst och hon har även börjat tagit för sig mer. Hon har blivit stadigare i formen och blivit mer trygg i munnen, det vill säga att man har mer i tygeln än vad man hade förr. Förut hade man inget stöd eller så men det har man definitivt nu. Så glad att det går framåt och jag har fått så sjukt mycket mer motivation nu! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: