Visa din rädsla!

POSTAT AV JONNA 2015-02-06 KL. 09:42:37
Jag har aldrig haft svårt för att visa min rädsla! Och det tycker inte jag att andra ska ha heller! Liksom alla är rädd för någonting. Även fast dom inte säger nått så kan jag lova att person i frågan är rädd för nånting. 

Jag tycker att det är viktigt att visa sin rädsla, rädsla är någonting alla har och det är abslout inget att skämmas över. 
Jag är väldigt hopprädd, jag hoppar inte med större hästar än B ponny typ kanske en C  -ponny, Jag åkte av Joel en gång och det resulterade till att jag vart hopprädd. Jag började satsa som dressyr ryttare och det är en av anledningarna till att jag inte har hoppas så mycket efter eftersom jag tycker dressyren är riktigt ritkigt kul. 
 
Jag har inga problem med att hoppa TinTin eller så men när det blir större hinder så tycker jag att det är lite läskigt. Samma sak att jag tycker det är lite läskigt att rida Ferran när hon är spänd och jätte pig. DÅ jag fick mej en riktig resa för inte så många månader sen. Jag har även lite nackproblem efter jag hade ridit båda stutsiga busiga och klumpiga hästar så vill jag inte utsätta min nacke för mer skada. Det är inget allaarligt men jag vill verkligen inte att det ska bli det. 
 
Alla ska kunna visa sin rädsla utan att skämmas! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: