Back on track!

POSTAT AV JONNA 2015-03-10 KL. 08:54:00
Nu!! Äntlgen!! 
Har jag fått lite mod. 

I Söndags var jag på träning för en som heter Johan! Han är en så jädra grym tränare! 
AK börja rida lite i början för att känna hur hon va. Hon skötte sig helt utmärkt och efter tag hoppade jag upp. Jag var inte alls spänd och det gjorde att hon också slappna av. Jag travade runt på en större volt och jobbade henne lång och låg, så hon skulle slappna av. Det är det vi jobbar med nu. Det var jag var mest nöjd med var att jag faktiskt tog modet och galopprade. Jag har ju inte gjort det sen jag och Ferran flög upp i lusften, det har varit en enstagad gång. Men denna gång känndes fantastisk och vi gjorde det i båda varven och hon var hur fin som helst. 
 
Det känns äntligen som vi har kommit på banan igen! 
 

 
 
 
A-K skriver:
2015-03-10 kl 09:38:32

Du är grym!!😘





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: